martes, 7 de junio de 2022

Sakanako Osasun Publikoaren aldeko Plataforma: nota de prensa/prentsa oharra

Nafarroako Gobernuak hedabideetan osasun-sistema publikoaren ontasunak goraipatzeko kanpaina egitea erabakitzen duen bitartean, Sakanan eta, zehazkiago, Altsasuko oinarrizko osasun-eremuan, prekaritaterik handienean jarraitzen dugu, medikuen falta dela eta. Ondorioz, lehen mailako arreta oso txarra ematen zaie herritarrei, eta Altsasuko osasun-zentroan ez ezik, beste osasun-eremu batzuetan ere lan-gainkarga handia sortzen da. Horren adibide da joan zen igandean Etxarri Aranazko osasun-etxean gertatutakoa: bertan zegoen mediku bakarra Altsasuko osasun-eremuko larrialdiak betetzera bidali zuten, medikuarengan estresa sorturik eta bere pazienteengana ezin iristearen sentimendu gaziarekin. Pazienteen pazientzia agortzen ari da.

Arazo hau luze jotzen ari da, eta, borondate politikoa egonik, ezin gaituzte konponbiderik gabe utzi. Nahikoa da!


Baldintza duinak eskatzen ditugu gure osasun-etxeetako langileendako, eta, tratamendu berezia, beharrezkoa bada, eskualdearendako. Konponbide duina eta iraunkorra Ziordiko, Olaztiko eta Altsasuko oinarrizko osasun-eremuko arazoa konpontzeko! Kalitatezko osasun-arreta publikoa eta unibertsala!


Osasun Etxea zaindu!

Osasun Etxeko langileak zaindu!

Osasungintza Publikoa defendatu!

 

 

Mientras el Gobierno de Navarra decide hacer campaña en los medios de comunicación para ensalzar las bondades del sistema público de salud, en Sakana y más en concreto en la zona básica de salud de Altsasu seguimos en la precariedad más absoluta por la falta de personal médico, lo cual deja como consecuencia una malísima atención primaria a la ciudadanía y una sobrecarga de trabajo no sólo en el centro de salud de Altsasu, sino también en el resto de centros de Sakana, como ocurrió en pasado domingo que dejaron la zona básica de salud de Etxarri Aranatz sin médico para cubrir las urgencias de la zona básica de salud de Altsasu, con su estrés correspondiente y la insatisfacción de no poder llegar a prestar la atención necesaria a sus pacientes. Nunca mejor dicho lo de pacientes, pero la paciencia tiene un límite.


Este problema viene de largo y habiendo voluntad política no es posible dejarnos sin solución. Basta ya!


Exigimos condiciones dignas para nuestras trabajadoras del centro de salud y un tratamiento especial si es preciso, para la zona. Solución digna y duradera para solventar el problema de la zona básica de salud de Ziordi, Olazti y Altsasu ya! Atención sanitaria pública de calidad y universal!


Osasun Etxea zaindu!

Osasun Etxeko langileak zaindu!

Osasungintza Publikoa defendatu!

Sakanako Osasun Publikoaren aldeko Plataforma

No hay comentarios:

Publicar un comentario